1

حفل إطلاق “خمس مسرحيات تجارية”

للفنان عبد الله المنياوي

تستضيف مدرار للفن المعاصر حفل إطلاق مشروع “خمس مسرحيات تجارية” للفنان عبد الله المنياوي. يتضمن المشروع خمس نصوص مسرحية، بعضها مرتجل، تقدم في شكل غنائي أو حواري.

عبد الله المنياوي شاعر ومنشد صوفي من مدينة الفيوم، يعزف على آلة البوق ويكتب السيناريو والقصة القصيرة ويؤلف الموسيقى التصويرية للأفلام. شارك في العديد من المهرجانات الدولية، منها مهرجان موسيقى والسلام في تونس، ومهرجان الأصوات الحرة في فرنسا، ومهرجان ارتجال في لبنان. شارك أيضًا في العديد من الفعاليات والورش في مصر مع فنانين متميزين آخرهم كاميليا جبران.

الأربعاء ١٧ يونيو ٢٠١٥، الساعة ٨ مساءً

سعر التذكرة: ٢٥ جنيه

مدرار للفن المعاصر

٧ شارع جمال الدين أبو المحاسن، الدور ١، شقة ٤، جاردن سيتي

 

“Five Electronic Plays” Project Release

by Abdullah El Miniawy

Medrar for Contemporary Art is thrilled to host the launch of Abdullah Miniawy’s new project “Five Electronic Plays”. The performance includes five theatrical texts, some of which are improvised, recited in singing or as dialogues.

Abdullah Miniawy is a poet, sufi singer, composer and scriptwriter from Fayoum. He also plays the trumpet. He performed in numerous international festivals, among them Music wel Salam in Tunisia, Free Voices Festival in France, and Ertegal in Lebanon. He also took part in many events and workshops in Egypt and with renowned artists as Kamilia Jubran.

Wednesday 17 June 2015, 8pm

Ticket: 25 L.E.

Medrar for Contemporary Art

7 Gamal El Din Abu El Mahasen St., 1st floor, apt. 4, Garden City.